OT: trable s Aliexpress

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Duben 8 19:16:31 CEST 2020


Moc s ním diskutujete, tak to zkouší. Jednou jsem se taky s jedním 
snažil domluvit a pak už to bylo stále dokola. Neřešte to, zadejte 
dispute a hotovo.

Martin Hanek

Dne 08.04.2020 v 17:16 Vojtěch Petrucha napsal(a):
>
> Zdravím,
>
> tak jsem mu včera napsal (viz hodně níže) a teď jsem si přečetl 
> odpověd (níže) ..
>
> kola mi evidentně poslat nechce, zato chce, abych do dispute napsal, 
> že jsem si to objednal omylem, no to je radost obchodovat... to by mi 
> pak předpokládám z Ali mohli napsat, že to je moje blbost a žádný nebo 
> plný refund nebude..?
>
> Díky
>
> V.P.
>
> Dear buyer,How about I refund you by Aliexpress.【you can open a 
> dispute, but pls choose following reasons then we will agree and the 
> money will back to u, we are not allowed to agree with other 
> reasons】A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was not as 
> described Please follow below steps:1-the first section please select 
> return and refund.2-after that please choose personal reason.3-then 
> please choose I ordered by mistake or I no longer need the product. 4- 
> then put the amount that should be refunded.5-then in the last section 
> it ask to specify why I am requesting a refund. you can write that I 
> ordered by mistake.are these steps okay with you?Dear,I really 
> appreciate u~~ we can give u some discount and a small gift in your 
> next order~what do u think?(〒︿〒)
>
> Dear Sir, I do not like what you say - you wrote that you can not 
> deliver the items...
>
> but the same item is still offered in your shop - how is that possible?
>
> There is a fake tracking link provided in the "Logistics Information" 
> - why?
>
> You will either deliver the items very quickly or
>
> I will open dispute immediately - so you can fully refund my order.
>
> Sorry but refund to paypal is not possible for me. Best regards, Vojtech
>
> ______________________________________________________________
> > Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> > Komu: hw-list na list.hw.cz
> > Datum: 07.04.2020 14:30
> > Předmět: Re: OT: trable s Aliexpress
> >
>
> V každém případě otevřít dispute, dát do něj že tracking ukazuje jinou
> zásilku a obchodník navrhuje vrácení peněz.
> Obchodníkovi pak poděkovat na zprávu a napsat mu, že jsi otevřel
> dispute, aby měl podklady pro vrácení plné částky.
>
> (jinými slovy - bez dispute ani ránu)
>
> Dne 7.4.2020 v 13:38 Vojtěch Petrucha napsal(a):
> > Zdravim,
> >
> > může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit (já 
> zatím
> > objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na 
> stavbu
> > robo vozítka pro studenty..
> >
> > toto:
> > 
> https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL
> >
> > mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..
> >   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený,
> > ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani
> > směrovací číslo..
> >
> > myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s
> > obchodníkem se objevil text níže uvedený..
> >
> > tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit 
> peníze na
> > paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším postu 
> prosí
> > o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..
> >
> > Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...
> >
> > Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní
> > hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám
> > jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili
> > peníze povalovaly..
> >
> > Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...
> >
> > Díky
> >
> > V.P.
> >
> > friend
> > Thanks for reaching out to us and your attention
> > We feel very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives
> > of the elements and function the supplier informed.
> > and we need to return all of these items back to their factory for a
> > Security Inspection until the issue solved.
> > Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you 
> pardon
> > if you are willing to accept we refund to you by paypal at present
> > which the transfer will reflect in your account in 48 hours,
> > Many inconveniences hope you understand.
> > If any problems here please kindly let us know.
> > Thanks for your support and kind gentleness.
> > Best Regards
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list