OT: trable s Aliexpress

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 8 17:21:37 CEST 2020

Nevychazel bych mu vstric ze mnoha duvodu:
1) je to lhar a zkousel to na vas, tak proc mu vychazet vstric
2) jak sam pisete - nemusel by jste taky dostat nic zpet, pripadne by
pozadoval zaslani zpet kol, ktere jste ani nedostal
3) zvysite tim jeho sanci, ze natahne jeste nekoho dalsiho.

Normalne bych otevrel dispute, popsal vse jak bylo a navic tam pro ali
vlepil i screenshot toho jeho pozadavku). Oni v ali taky nestoji o
podvodniky, na fair obchodnicich vydelaji mnohem vic a nestoji jim to za
pokazenou pevest
BR,
Marek