Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Neděle Duben 5 22:34:30 CEST 2020

Děkuji za důležitou informaci. Ano, s elektrodou spíše ďobu, než škrtám.
Ohledně vlhkosti elektrod - vím že by se měly sušit, někdy jsem to i
zkoušel, ale nepozoroval jsem rozdíl. Říkám si že i když elektrody
usuším, stejně zase nachytají vlhkost ze vzduchu. Nebo bych je opravdu
měl sušit?

Tlumivku sice přesytím, ale nějaká energie v ní přece jen je. Ostatně
vařím proudem 60-70A, tak to snad nebude taková hrůza.

Anděl