Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 5 23:15:46 CEST 2020

Vlhkost asi nebude hlavny problem. Vlhkost je viac o kvalite zvaru. Ked su
vlhke, tak sa do zvaroveho kovu dostava vodik a ten zhorsuje zvar.
Ked nezvarate tlakove nadoby a pod, tak na doma ( policky, regale,
zabradlia...) je to jedno. S presusenymi sa robi o trosku lepsie.

Susi sa iba tolko elektrod, ktore sa spotrebuju v ten den, alebo v kratkom
case. (pocet suseni je obmedzeny)
Uchovavaju sa po vychladnuti  napr. v "obojstranne zastoplovanych"
odpadovych HT rurkach. Na jednej strane tesnenie a zatka a na druhej strane
prevlecka s tesneniami a zatka...

Domace susicky sa robia napr. Z horkovdusnej pistole a kusu rurky...
najdete na webe...

Dodo

Dňa ne 5. 4. 2020, 22:34 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):