Re: tlumivka přidaná k invertorové svářečce?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 5 22:01:39 CEST 2020

Prilepit elektrodu nie je umenie ani pri invertoroch ani s tlmivkou ani bez
nej.
Hlavne pri "obcasnych" zvaracoch, ktori maju zvyk "dobat" elektrodou s nie
skrtat.

Dolezita je "ruka"...  sposob skrtnutia, typ elektrody, vlhkost elektrody,
cistota povrchu materialu (bez hrdze)...

Ked som nuteny pouzit MMA namiesto MIG/MAG,  tak najskor po vyvarenej 3-tej
elektrode prestavam pri skrtani nadavat... :-) po 10-tej to uz zasa ide
dobre... az do moznosti pouzit MIG/MAG. Na to sa lahko zvyka.

50A tlmivku pri cca 90A (pre 2.5-ku elektrodu) asi presytite...

Dodo

Dňa ne 5. 4. 2020, 21:10 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):