kicad zvetseni pajecich bodu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Duben 5 18:13:19 CEST 2020

To úplně globální zvětšení nevím. Ale změnit třeba R0805 na R0805-2 není problém. U schématu někde vpravo nahoře je ikonka s tabulkou, tam se dají dělat různé skupinové změny, včetně pouzder.

PH

Od: Ondra
Leta jsem na navrh DPS pouzival Formicu. Posledni dobou se snazim kreslit v KICADu. Jednak nejsem omezen rozsahem a hlavne se chystam zacit desky vyrabet v Cine.
Pokud vsak chci desku udelat doma, tak jsou pady moc male. Formica ma nastaveni na zvetseni/zmenseni vsech padu. Je v Kicadu neco podobneho?

Zvetsit jednotlive piny dokazu, ale vsechny najednou o nejaky zadany inkrement ne.

Stejne tak jsem neprisel na na zpusob, jak zmenit pady u jednoho typu treba rezistoru, aby se tato zme
na projevila na vsech stejnych pouzdrech.

Mate to nekdo v maliku a poradite ?