kicad zvetseni pajecich bodu

Ondra ebastlir na seznam.cz
Neděle Duben 5 11:01:06 CEST 2020

Leta jsem na navrh DPS pouzival Formicu. Posledni dobou se snazim kreslit v KICADu. Jednak nejsem omezen rozsahem a hlavne se chystam zacit desky vyrabet v Cine.
Pokud vsak chci desku udelat doma, tak jsou pady moc male. Formica ma nastaveni na zvetseni/zmenseni vsech padu. Je v Kicadu neco podobneho?

Zvetsit jednotlive piny dokazu, ale vsechny najednou o nejaky zadany inkrement ne.

Stejne tak jsem neprisel na na zpusob, jak zmenit pady u jednoho typu treba rezistoru, aby se tato zme

---
New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:
https://www.oeclassic.com/

na projevila na vsech stejnych pouzdrech.

Mate to nekdo v maliku a poradite ?

duk ondra