[MECH:] Jak merit pri soustruzeni

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Duben 5 17:52:30 CEST 2020

Zdravim,

ja stroj spustim jen obcas pro radost. Ovsem zkuste merit mikrometrem,
za rachtacku utahovat. U posuvky jak mate silny palec, tak zmerite.
Obecne merit, merit, merit. Ja mam ponekud starsi stroj a pokud zajedu
podruhe, tak si neco vezme. Taky se snazim moc s nicim nemanipulovat, v
Y s auto pojezdem, at je to stejny. V X treba jen tuknout. Mozna si
zkuste, jak zvladnete nakonec zacistit jemnym smirk. papirem, jak vam to
hodne vezme.

Jirka