Praskajici PLA struna

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Duben 4 19:09:08 CEST 2020

Zdravim,
Zvlastne se mi chova jedna civka PLA struny. Kdyz je tiskarna nejakou dobu
mimo provoz (netisknu - staci cca 1-3 dny), struna mezi extruderem a
civkou popraska. Proste tech cca 30cm struny skonci jako 1-3 kusy na stole.
Ta odlomena cast je extremne krehka (pokus o lehke ohnuti okamzite praska).
Pritom zbytek navinuty na civce je OK. Stejne tak hotove vytisky se zdaji
OK.
Ne, ze by mne to nejak trapilo, pripisuji to smejdackemu PLA (koupil jsem
1kg nejakeho noname asi za 8USD vcetne dopravy z nemecka), navic vetsina je
uz vytistena v ramci par vetsich tisku. Tisk byl konzistentni, ve strune
nejsou bublinky, tiskne se s ni dobre...
Setkal jste se s tim nekdo? Jine PLA filamenty mi to nedelaly, tak mne to
zaujalo.
BR,
Marek