Praskajici PLA struna

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Duben 4 19:55:14 CEST 2020

Zdravím
Tohle nám dělají PLA struny také. Aktuálně černá Gembird, ale není
jediná. Nechám ji po tisku založenou ve stroji, že v ní budu pokračovat
a po pár dnech se v odvinuté části zlomí. Nikdo s ní ani nepohne a
nijak ji nenamáhá. Na cívce je v pořádku a ani výtisky nepraskají.
Teď mám už určitě týden založenou šedou strunu stejné značky a
nepraskla. Podezřívám použité barvivo nebo pnutí v materiálu z výroby,
které vzniklo při návinu. Po přetavení samozřejmě zmizí. Nicméně když
mi to udělala poprvé a řekl jsem to synovi, tak reagoval: "Jó, to mi
dělá často." Tiskl už spoustu součástek během tak dvou let. Filamenty
kupujeme různých značek.

Zeman