Re: Dva rozvaděče

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 25 15:33:35 CEST 2019

Ten kotel má dokonce přímo podporu pro malé hl. jističe:-) Sám si omezuje
proud, aby hodnota naměřená sondou nepřekročila nastavenou.

Ještě poznámka k těm kabelům: Kabely by měly být dle jističů (resp. jističe
dle kabelů), ale kabel od elektroměru k rozjištění je předepsán min. 4x10,
asi aby se to nemuselo kopat, když si lidi za rok vzpomenou, že by chtěli
víc.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Brandejs Petr
Při hl. jističi B25/3 přívody do podružáků paralelně CYKY5G6. Pro
možnost vypnutí jednotl. podružáků na vstupu vypínač na DIN lištu
(vypadá jako 3f jistič-nejlevnější jsou nejvíce používané-např. 63A) a
podle příkonu elektrokotle (to má fakt 11 kW, že má předřazené jištění
B20/3?) bych možná uvažoval o nadproudových relé pro krátkodobé
blokování výkonnějších spotřebičů, aby nezhasnul celej barák, když se
sejdou v těch 2 domácnostech ve stejnou dobu pračka/rychlovarná konvice,
popř. el. sporák ...

Petr Brandejs