Re: Dva rozvaděče

Středa Září 25 15:17:12 CEST 2019

Selektivita? Co to je? Moje zkušenosti jsou takové, že selektivita
jističe je něco, co v praxi nepotkáte a stejně při nějakém zkratu
nahazujete jističe dva nebo rovnou čtyři...

Zrovna asi před dvěma týdny jsem viděl takhle vyletět celou kaskádu
6A/C - 25A/C - 32A/B - 50A/B (u toho se to zastavilo). Dokonalý
třífázový zkrat, to je tak, když někdo zapojuje motor a trošku se
splete, kam dát ty můstky na svorkovnici...

OEZ na to má software "Sichr", kdysi jsem si s tím hrál a udělat to
tak, aby selektivita fungovala, to musí být jističe docela slušně
odstupňované.

http://www.oez.cz/sluzby/vypoctovy-program-sichr

Pavel Kadečka.