Re: OT: Čemu věří děti

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Září 23 17:40:26 CEST 2019

Zdravím,

s translatorem mám také jeden zážitek. Dcera tu měla holku z Venezuely a
překládaly přes google a to teda byly blbosti. Pamatuju si česky
"pružina" to do španělštiny přeložilo jako "jaro" a větu "Nemáme dost
gumiček." google přeložil jako "Nemáme dost kapel."

Milan