Re: OT: Čemu věří děti

Pondělí Září 23 20:23:55 CEST 2019

Nojo, jenže zrovna nedávno na idnesu dvakrát vyšla "Tajná mapa hub", tak to měl
mladej vlastně pravdu (zaskrolujte dolů, fakt tam mapa je):

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/houby-mykolog-mapa-houbareni.A190823_092230_domaci
_knn

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/houby-houbari-vikend-otepleni-sber-hrib-zampion.A1
90913_102150_domaci_jadv