Re: OT: Čemu věří děti

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Září 23 15:27:48 CEST 2019

Kedze "Google přece ví všechno", tak podla Googla translatora je
klekánice po slovensky "veľkonočné zajíček". Tak toho by som sa nebal.
Teda ak by to nebol "Zabijácký králík z Caerbannogu"

https://translate.google.com/#view=home&op=translate&sl=cs&tl=sk&text=klek%C3%A1nice

R.