osazovaci automat

jurp jurp na volny.cz
Pátek Září 6 15:50:06 CEST 2019

Hm, dovolte dotaz nekoho temahle masinkama nepolibeneho, ale slintajiciho.
CP-40 vyroba kolem roku 2000.
hmotnost ~1020kg
presnost polohovani 0.1mm (takze max. 0402 a to kdo vi)

CP-40  ~5000,-$
doprava 1tuny z Ciny ?~5000,-$ ?
repas kdo a za kolik? 5/10/15000$?
A jak dal a dlouho se servisem, kdyz ten stroj ma >15let?

Ted jsem mel nabidku na nejakou starou CLM od Essemtechu. Ale po konzultaci na
servisu mi bylo receno, ze konci podpora, a ND vem, kde vem. Takze nebrat.

JURP