osazovaci automat

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pátek Září 6 15:03:52 CEST 2019

LitePlacer urcite nie, tam je limit tusim 0402, ale nie kvoli presnosti
alebo tryskam, ale v softe nie je implementovane bottom vision (po
vymene softu za openPNP by to nemal byt problem), takze napr. aj TQFP to
neumiestni presne, preto som pisal, ze ak by som siel do toho znova, tak
pojdem do openPNP, tam by som si 0201 asi vedel predstavit. Ten cinan
neviem, treba mrknut, ale obavam sa, ze nie. Ono ak je poziadavka na
taketo extremne male suciastky, tak tam silno pochybujem ze existuje
lacne riesenie, najrozumnejsie by som to videl na nakup trebars
vyradenej CP-40 od Samsungu (da sa kupit uz za cca 5000USD) a nasledny
repas.

https://www.alibaba.com/showroom/samsung-cp40-pick-and-place-machine.html

Dalibor