osazovaci automat

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pátek Září 6 16:26:37 CEST 2019

No to je tak, ked niekto chce "z hovna upliest bic". Za malo penazi malo
muziky. Staci sa pozriet, kolko stoja nove osadzovacie masiny so
servisom a je to jasne. To uz je potom otazka preferencii - ci dam viac
penazi alebo s tym zabijem viac casu, kym to bude robit to, co chcem ja.
Ja by som to riesil cestou openPNP, ale je to moj osobny nazor :D

Dalibor