KSGER T12 - prvni osahani

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 5 23:50:03 CEST 2019

Tuto mikropájku jsem si pořídil před časem  - jen ve formě osazené desky s
displejem + ručka a 5 hrotů.
Tak nějak jsem měl v plánu to osadit do retro krabičky vlastní - po ERS-50,
kterou jsem zakoupil někde na burze.
Spokojenost byla poměrně krátká -  jen do doby, než jsem si vyzkoušel
TS-100 a následně taky  objednal.
Dnes už mám TS-100 tři kusy a T12 jsem věnoval kamarádovi co modelaří.
Úžasná je absence další krabice válející se a stále něčím zahrabaná na
stole, komfort ovládání na peru ( když potřebuju krátce  přitopit ) kdy
nemusím hledat onu krabici, spouštět na ní oči atd... a dále už jen samá
pozitiva a sociální jistoty.
 Škoda, že jste nenapsal dřív o tom záměru s T12 , určitě bych vám to
rozmluvil :-)

čt 5. 9. 2019 v 23:16 odesílatel Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal:

> Zdravím,

Takže volba byla celkem jasná, něco pro T12 - prošel jsem nabídky a zakoupil
na Banggood hotovou sestavu KSGER T12.