KSGER T12 - prvni osahani

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Září 6 07:27:55 CEST 2019

Taky jsem pořídil KGSER a pro mě je zcela nepoužitelná. Na drobné věci perfektní. Ale jakmile potřebujete propájet cokoliv většího jste v koncích. A tím nemyslím klempířinu ale zcela běžnou práci na deskách s trochu větší plochu mědi. Ale nemám originální T-12 hroty. S nimi by to možná fungovalo. Ale nemám chuť vyhodit další tisíce abych si vyzkoušel „jestli to bude fungovat“. Takže jsem se pokorně vrátil k ERS50 a jsem spokojen. Je to jediná páječka se kterou jsem schopen dělat vše co potřebuji. Naštěstí už k ní jsou hroty zase k sehnání.

Co je to TS-100  ?

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, September 5, 2019 11:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: KSGER T12 - prvni osahani

Tuto mikropájku jsem si pořídil před časem  - jen ve formě osazené desky s displejem + ručka a 5 hrotů.

Tak nějak jsem měl v plánu to osadit do retro krabičky vlastní - po ERS-50, kterou jsem zakoupil někde na burze.

Spokojenost byla poměrně krátká -  jen do doby, než jsem si vyzkoušel TS-100 a následně taky  objednal.

Dnes už mám TS-100 tři kusy a T12 jsem věnoval kamarádovi co modelaří.

Úžasná je absence další krabice válející se a stále něčím zahrabaná na stole, komfort ovládání na peru ( když potřebuju krátce  přitopit ) kdy

nemusím hledat onu krabici, spouštět na ní oči atd... a dále už jen samá pozitiva a sociální jistoty.