Re: Mikroměniče pro soláry

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 3 09:57:06 CEST 2019

Zdravím,

k čemu ten seriový mosfet tam máte?  Co má řešit za situaci? Zvlášť když
máte pin /OFF obvodu trvale aktivní (v nule). Pokoušíte se řešit proud
který by mohl téci zpět do měniče?

Není jednodušší odstavit spínání dvojice mosfetů v měniči?

Tak jsem to aspoň udělal já,, když jsem stavěl malinký měnič.

Petr