Re: Mikroměniče pro soláry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 3 10:23:08 CEST 2019

No jednodussi to je odstavit to, ale to plati jen v pripade, ze mate MCU
pod kontrolou...coz musim zaklepat se zatim za 2.5 roku nestalo, ale
neznamena to, ze se nemuze MCU zblaznit/zamrznout a zustane ten spodni
fet otevrenej....razim heslo, ze je treba problemum predchazet.

ten LM5050 je svab, kterej je urcenej pro tyhle pripady - treba
spojovani baterii paralelne...ridi ten mosfet tak, ze se chova jako dioda.

RV