Re: Mikroměniče pro soláry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 3 09:29:37 CEST 2019

Divam se do zdrojaku tak PWMka menice jede na cca 48kHz s 10b
rozlisenim...ano 8b je malo musel jsem to zvysit.

Ten PIC v tom jede na 64MHz...ztratu netusim, ale je studenej jak psi
cumak...i tak uz mam v programu pomerne natesno, abych to vsechno
stihal, protoze tam pocitam 32b matiku. Proto chci povysit ten PIC na tu
novou radu.

Ja to mam zatim na jednostranne desce a na 70um medi. S chladicem jsem
ale rovnou pocital protoze na te lodi je desne horko a blbe se tam da
neco chladit.

V menici mam osazene IRFZ44...mel jsem je doma a na tech 140Wp co mam na
lodi zatim staci...vubec se to nehreje. Jedine co se zatim hralo byla ta
vystupni dioda, ale to jsem vyresil tim svabem LM5050.

Jak jsem psal tak to urcite rozdelim...samotny mppt menic a zvlast
powerrouter.

RV