[OT] Ford airbagy

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 2 10:11:00 CEST 2019


VW sa musi resetnut
Inak ako cez diagnostiku to nejde (aspon neviem ako)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: 2. septembra 2019 9:39
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Ford airbagy

Tak to bude asi ruzne uruznych vyrobcu, u toho Forda je nastesti chyba samoresetovaci, u Opla se musela mazat co vim. VW nevim.
Jestli je v konektoru neco zkratovaciho nevim, asi ten vadny rozkucham :D

Dne 02.09.2019 v 8:59 Lemur napsal(a):
Airbag ktery je v poradku ma 2,2 ohm, je to stejne u vsech mainstreamovych vyrobcu. Je tam jen nejaka kapsle. Na odpaleni staci 12V - osobne vyzkouseno.
V konektoru byva zkratovaci mustek, ktery se odpoji pri spravnem zacvaknuti.
RJ si jen pamatuje, ze airbag byl odpojeny a je potreba vymazat chybu.

L.


On Sun, 1 Sep 2019 at 20:38, Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com<mailto:honza.kuba na gmail.com>> wrote:
Připojím se ze zvědavosti k vláknu. Onehdá jsme chtěli na nějakém vraku asi zrovna Forda odpálit airbag.
Jen tak ze studijních důvodů, jenalo se o vrak, kde nebylo nic vystřelené. Zkoušeli jme malé napětí z tužky, pak 12V nakonce co dal zdroj a nic.
Nevystřelil žádný. Nejspíš si to musí nějak popovídat s ŘJ. Naivně jsem si myslel, že tam je nějaká pyropatrona  a připojím napájení a ona to aktivuje.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>


ne 1. 9. 2019 v 20:13 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz<mailto:jaroslav.buchta na hascomp.cz>> napsal:
Zdravim,

mam takovy zajimavy orisek - prendaval jsem dnes z focuse MKII po FL
ktery je na srot interier do nove koupeneho focuse MKII pred FL ktery
byl hrozny pelech...

V havarovanem vystrelil AB sedacky ridice, levy hlavovy a byl aktivovan
predpinac pasu spolujezdce - u ridice byl v puvodnim stavu. Prislo mi to
divne ale logiku pri bocnim narazu by to mohlo mit...

vymenil jsem spodni sedaky a operadla samozrejme nechal z
nehavarovaneho, vsechny konektory sedi, predpinac co vypadal OK z
havarovaneho jsem nevymenil. Pri testu me malem trefilo, kontrolka se
rozsvitila. Po vymene predpinace ridice uz je to OK... Typove oznaceni
na stitku se jevi na chlup stejne.

Na jakem principu funguje el. aktivace? Elektromagnet nebo pyro patrona?
Draty maji odhadem dost maly prurez, tak 0.3-0.5mm2, zadne velke proudy.

Co se mohlo stat? Jaky bych mel namerit odpor, nebo je tam neco
slozitejsiho? Napada me hypoteza, ze:

- predpinac byl odpalen ale selhal?

- jednotka ho nechtela aktivovat ale nejak si ho dovede oznacit?

- jednotka se na dany aktuator musi kalibrovat?


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>
Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>
Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



_______________________________________________

HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>

Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>

http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20190902/87884eee/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list