Re: RS485 odbočná větev - snad vyřešeno

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Říjen 31 09:43:47 CET 2019

Dobrý den

Myslím, že si to zbytečně komplikujete. 9600 není  moc a 485 bude chodit
skoro vždy. Často mám nataženou od silnoproudařů komunikaci po cyky a
jede to léta. Také závisí na typu protokolu. Protokol dotaz - odpověď
nemívá problém, něco komplikovanějšího kde se musí dodržet přesné
časování může zlobit.

S.P.