Re: RS485 odbočná větev - snad vyřešeno

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Říjen 31 08:33:13 CET 2019

Tak jsem si večer sedl, vzal ze šuplíku 2x PICAXE 08M, 2x MAX485,
nějakou bižu kolem a splácal sw tak, že jeden PIC je pro příchozí a
druhý pro odchozí přenos. To co přileze, pošlu dál a rovnou přepnu na
vysílání/příjem. Dva jsem dal pro jednoduchost. Rychlost znám, tak ji
mám natvrdo(9600). Je to sice méně elegantní než nabízená hotová řešení,
ale je to za 300,-Kč včetně uni plošňáku. Kolega ještě přišel s nápadem
dát proti sobě 2x Wiz108SR což je 485toLAN převodník. Nevím, mám je, tak
to někdy vyzkouším. To by bylo vhodné hlavně tam, kde je třeba
překlenout prostor bez kabeláže pomocí WiFi atd. Teda pokud to pojede.
Díky všem za navedení správným směrem, praxe ukáže jak to bude chodit.
Na stole to jede.

Zaplik