Re: RS485 odbočná větev

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Říjen 30 18:50:46 CET 2019

Ak nie je velka prenosova rychlost a nevadilo by 700m pre danu rychlost a
vsetky budice zvladnu 32 zariadeni na zbernici, tak na tu bocnu vetvu
potiahnut 2 pary a nie jeden a zapojit to cele ako 1 link s korektnymi RC
ukonceniami na koncoch linky?

RS485 9 liniek od 400 do 1200 m a 9-15 zariadeni na linke chodilo
spolahlivo v priemysle s kablami v silovych zlaboch (6MW) pri rychlosti
9600 roky...kable boli CMFM 3x1.5,  takze nie parovy...

Dodo

Dňa st 30. 10. 2019, 18:37 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):