Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Říjen 30 18:25:50 CET 2019

Jsem myslel, že tady funguje klasickej princip "za malým šikovným diselem hledej velkej služební"
Tedy e=auto má smysl, pokud k němu v práci dostanu parkovací místo se zásuvkou.
Pak prostě parkuji v práci, nabíjím v práci a domů se jen svezu na noc.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdenek <zdej na atlas.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 10. 2019 16:38:53
Předmět: RE: Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Kdyby jen malé a drahé, ale pro mne zcela nepoužitelné. Nevím o žádné nabíječce v blízkém ani širokém okolí. Prodlužovákem z okna paneláku také dobíjet nebudu. Člověk je často rád, že vůbec někde zaparkuje.
A způsob používání, kdy třeba 2 měsíce auto nejezdí vůbec a pak třeba 1000 km za týden, taky není zrovna vhodný pro e-mobil.
Netuším, jaké to má samovybíjení. Jestli několikaměsíční odstávka nezlikviduje baterii…
Z.