Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

AZe aze na seznam.cz
Středa Říjen 30 16:59:58 CET 2019

Nějaké využití bych viděl, nejčastěji jezdíme +/- 10 km po okolí, nabíjet je kde, občas i “zadarmo” z FVE, a větší vzdálenost jistí spalovací motor, jenže nájezd km za rok je malý, takže je to sice hezké, ale ekonomicky nesmyslné.
aze

From: Zdenek
Sent: Wednesday, October 30, 2019 4:38 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Kdyby jen malé a drahé, ale pro mne zcela nepoužitelné. Nevím o žádné nabíječce v blízkém ani širokém okolí. Prodlužovákem z okna paneláku také dobíjet nebudu. Člověk je často rád, že vůbec někde zaparkuje.

A způsob používání, kdy třeba 2 měsíce auto nejezdí vůbec a pak třeba 1000 km za týden, taky není zrovna vhodný pro e-mobil.

Netuším, jaké to má samovybíjení. Jestli několikaměsíční odstávka nezlikviduje baterii…

Z.