Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Středa Říjen 30 16:24:21 CET 2019

Prťavý e-citroen nebo prťavý e-citigo, to máte prašť jako uhoď. A
investice do servisu, to máte jako u každé ojetiny.

A samozřejmě, elektroauto je drahé, vždycky dražší než srovnatelné
benzínové, ale o tom snad nikdo nepochybuje. Možná někdy v daleké
budoucnosti se to aspoň vyrovná nebo otočí.

Kupovat si dneska full-elektro auto je nesmysl, když už, tak nějaký hybrid.

P.K.