Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Říjen 30 10:30:04 CET 2019

No, za cenu lehce přes  200 000 Kč seženete maximálně nějaký 8let starý
prťavý Citroen.
Vzhledem k tomu věku je předpoklad dalších destitisícových investic.
Nový CitiGo-e vyjde na 430 000Kč. Ale pro mě je to malé a stále moc drahé.
K.

st 30. 10. 2019 v 10:18 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>