Virus

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 30 14:35:08 CET 2019

Nedavno jsem resil u zakaznika to same (nefunkcni audio po aktualizaci i
když se vše tváří bez problémů - hw a ovladače - až na ten preskrtnuty
repracek a "žádné výstupní zařízení"). Reseni jsem nenasel. Byl jsem tam
tri hodiny, googlil, obnovoval, ale nic nepomohlo takže je zatím bez
audia...

Nedavno se mi dostal do ruky nefunkční Macbook Pro (2010). Ta práce s ním
je naprosto parádní (nikdy jsem s Mac pred tim nedelal). Neotravuji žádné
aktualizace, zavřu víko, otevřu za pár dní protože chci na webu něco hledat
a čumět do telefonu se mi nechce a systém naskočí za dvě tři vteřiny (z
baterky zmizí jenom pár procent takže to jenom nějak spí - klasicky NTB s
Win by byl za tu dobu asi už vytlucenej) a i přes to, že je to jenom C2D
tak je to celkem svižný (FF je rychlejší než na srovnatelném stroji s Win a
i když jede CPU v Mac třeba na 70% tak scrolovani proste nelaguje jak je
zvykem u Win). Nic mě nedokáže vytočit tak jako to, že po zapnuti notebooku
začnou srotovat aktualizace (protoze ho zapnu jednou za cas) a zapnu ho
proto, abych rychle něco udělal a ne zase na něco čekal. Takže od té doby
když chci něco teď hned otevřu ten Mac a bez zdržování můžu hned dělat.
Úplná pohádka :-).