Virus

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Říjen 30 16:32:58 CET 2019

Ano, ty hloupě načasované aktualizace jsem také zmiňoval. Člověk obvykle zapíná PC / NTB, když potřebuje něco dělat a ne sledovat probíhající aktualizace a čekat na restart. Takže otravovat aktualizacemi po zapnutí je úplný nesmysl.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, October 30, 2019 2:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: Virus

Nedavno jsem resil u zakaznika to same (nefunkcni audio po aktualizaci i když se vše tváří bez problémů - hw a ovladače - až na ten preskrtnuty repracek a "žádné výstupní zařízení"). Reseni jsem nenasel. Byl jsem tam tri hodiny, googlil, obnovoval, ale nic nepomohlo takže je zatím bez audia...

Nedavno se mi dostal do ruky nefunkční Macbook Pro (2010). Ta práce s ním je naprosto parádní (nikdy jsem s Mac pred tim nedelal). Neotravuji žádné aktualizace, zavřu víko, otevřu za pár dní protože chci na webu něco hledat a čumět do telefonu se mi nechce a systém naskočí za dvě tři vteřiny (z baterky zmizí jenom pár procent takže to jenom nějak spí - klasicky NTB s Win by byl za tu dobu asi už vytlucenej) a i přes to, že je to jenom C2D tak je to celkem svižný (FF je rychlejší než na srovnatelném stroji s Win a i když jede CPU v Mac třeba na 70% tak scrolovani proste nelaguje jak je zvykem u Win). Nic mě nedokáže vytočit tak jako to, že po zapnuti notebooku začnou srotovat aktualizace (protoze ho zapnu jednou za cas) a zapnu ho proto, abych rychle něco udělal a ne zase na něco čekal. Takže od té doby když chci něco teď hned otevřu ten Mac a bez zdržování můžu hned dělat. Úplná pohádka :-).