Virus

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 29 11:49:07 CET 2019

Ano, to jde, pokud se bavíme o běžném PC. Tam je potřeba obvykle dohrát jenom USB 3 driver, aby prošla instalace, navíc u desek obvykle se zpětnou kompatibilitou pro starší CPU. Ovšem u notebooků je s tím problém mnohem horší, kde je od výrobců odladěný hardware u nových typů pouze pro nová CPU. Takže se vytvářením nebo laděním driverů pro starší OS vůbec neobtěžují a pak je zásadní problém takový aspoň podobný driver vůbec sehnat.