Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Říjen 30 07:12:56 CET 2019

To je snad ještě hodně brzy, aby to někdo zhodnotil.
Dle nákresu je ta baterie pod zadními sedadly, zhruba ve velikosti těch
sedadel. A na 13kWh mi příjde moc velká, ale třeba to má nějaké chlazení
článků. Nový Superb má být od 860 000Kč, tak nová baterka bude stát
maximálně 860 000Kč :-D Můj odhad je 15% ceny vozu.
Elektromobilitě fandím, ale osobně se detailně nezajímám o věci, na které
ani v dlouhodobém pohledu nemám finance, takže spíš bych uvítal test
baterky z CitiGo-e :-D
Karel

út 29. 10. 2019 v 20:28 odesílatel Jaroslav Buchta <