Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Úterý Říjen 29 20:27:57 CET 2019

Jak je to s zivotnosti baterky v subj? Treba novy Superb, ma mit baterii
13 kWh a dojez az 62 km na elektrinu, to by asi celkem sedelo, ale pokud
bych to treba provozoval ja, dam cestou do prace a z5 plny cyklus
baterky za 2 dny a spalovaci motor bude korodovat.

To ty baterie vydrzi vic, nez par stovek cyklu, nebo by za 3 roky byly
na vymenu - a co by to tak stalo? Toyoty pry vydrzi 10+let ale tam je to
jen na par km, predpokladam, ze se to pouziva max mezi semafory ve meste...