Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Středa Říjen 30 09:43:02 CET 2019

Kdyby bylo nějaké malé levné městské vozítko, dojezd by stačil 50 km,
koupil bych si ho na nákupy. Vysoká cena elektro aut je převážně daná
cenou baterky, proto předpokládám, že s malou baterkou by to auto mělo
být levné. CitiGo je sice malé, ale určitě ne tak levné, aby probudilo
mé "zelené" myšlení.
Anděl