Rele zhaveni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 29 00:09:33 CET 2019

Sice to není odpověď na váš dotaz - zapojení neznám.  Ale také jsem se s
tím u Berlinga na ropu "prasil"... Dělalo to ze kontrolka zhaveni jen
kratce blikla a nezhavilo to, start pak byl velmi problematicky.
Myslel jsem, ze rele vadne  kdyz jen kratce klapne a pocital, ze neco
uvnitr co casuje zhaveni odeslo. Tak jsem si pujcil jine  -  a ono to
delalo stejne.
Pak jsem zjistil, ze rele nejak dokaze zjistit, ze tam netece proud do
zhavicich svicek a sepne jen velmi kratce.  Mereni odporu svicek nemelo
zadny vysledek, az kontrola proudu ukazala na jednu vadnou.
I tak slo nastartovat provizorne natazenim dratu primo od + polu baterie ke
svickam a nazhavit.
Pokud jsou vsechny OK, pak tam tece asi 60 A.   Po vymene vadne svicky rele
mlaska jak ma, nazhavi to a startovalo na drc.
Staci taky , aby tam byl nekde prechodak, zoxidovany spoj, nedotazeny, nebo
vadna svicka a uz to nenazhavi....vsechno okolo tech proudovych spoju
vycistit. Na mereni to ukazuje nula nic, jak tam tecou desitky amper, je
tam najednou ubytek.