Rele zhaveni

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Říjen 28 21:07:30 CET 2019

Zdravím osazenstvo. Nemáte někdo zapojení žhavicího relé pro 1,9D Berlingo? Těch typů je víc, nemyslím jen zapojení zvenku, to se dá najít, ale co je uvnitř.
Je tam silové relé pro sepnutí proudu kolem 60A, výstup pro kontrolku žhavení a teplotní čidlo. Neznáte jeho typ-NTC, PTC- odpor, charakteristiku?
To zapojení nebude složité, tipuji nějaký RC člen a 2 komparátory, relé a kontrolka spínají asi současně, kontrolka zhasíná dřív, než končí žhavení. Kamarád má Berlingo a nějak to blbne, zatím jsem mu to nekuchal, možná jen studeňák, ale na netu jsem kromě vnějších schemat nic nenašel.
Vypadá to asi takto https://www.automobilovedily24.cz/febi-bilstein/1877152?gshp=1&gclid=CjwKCAjwo9rtBRAdEiwA_WXcFoMr8xPCAiCNPC8WseJn0GRks-N2wEQeGUYjE2RxwALsZZnFRSNNGRoCxB0QAvD_BwE
aze