Re: Průmyslová televize

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 19 11:38:12 CEST 2019

S těma profi foťákama je nutno brát v úvahu, že profi požadavky jsou kapku jiné, než má amatér. Snadno třeba dojdete k tomu, že všechny karty jsou pomalé. Jen je otázka, zda hrozně moc, strašně, nebo prostě jen pomalé. CF umožňuje vyšší rychlosti.

A dva sloty jsou super hlavně na to, že do jednoho se ukládají JPG, do druhého RAWy a každá karta se pak vysosá jinam.

Tolik info od profi fotografa, když se vrátil z akce, kde fotili každej desetitisíce fotek za den.

PH

From: Jan Kuba
Možná právě proto jeden z předních světových výrobců fotoaparátů ( nebudu jmenovat :-)  ) umístil do těla EOS 7D mark II  sloty na paměťové karty dva.
A člověk by řekl, ok dva sloty pro SD, je tam menší pravděpodobnost, že přijdu o data. Jenomže  výrobce použil jako druhý slot CF ! A to včetně podpory CF fast2 s mSATA rozhraním....  Proč asi ?

Já také SD ( microSD) neberu jako něco spolehlivého a docela mě štve ten trend, že se to dnes cpe do všeho.