Re: Průmyslová televize

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 19 11:32:58 CEST 2019

Ano, popravdě neznám ten mechanismus přepisováni i pri čtení  SD. Jen ty
následky. Ale   chtěl jsem především poukázat na to srovnani SSD versus SD
 -  že se od sebe liší!
A to tak podstatně, že technologie SSD z toho vychází  mnohem spolehlivěji.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 19. 10. 2019 v 11:20 odesílatel Jaroslav Buchta <