Re: Průmyslová televize

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 19 13:03:16 CEST 2019

Ano, prioity pro jednotlivé sloty  lze nastavit různě, vše je hezky shrnuto
zde: https://moje.tajemno.net/slot-na-karty/
Určitě ale "dvouslotové" provedení fotoaparátů je nejdůležitější z hlediska
bezpečnosti dat. O tom se nedá polemizovat.
Každopádně  je důležitější večer alespoň z jedné karty vylejt ty
desetiisíce fotek, než civět na jednu, která si postavila hlavu.
Jinak jste napsal dobře -profifoťáky - právě tam ty sloty dublují, protože
i ten výrobce ví, že to jen s SD v profi  není ideální, potažmo jen jeden
slot, jedno médium...
Mimochodem ten  7D mark II není nic profi, je to obyčejný "crop" 1,6 , tedy
ne plnohodnotný formát...má ho dnes kdekdo.
Odpovědí na to je, že SD mSD nepatří do profi ( zákaznických ) věcí - nebo
ano, ale je to třeba pojistit.

*************************
Mimochodem ten profi fotograf kterého zmiňujete   - desetiisíce fotek za
den....... kdyby jich opravdu bylo jen jeden desetitisíc(e) za den ,
znamená to, že by fotil každé 4 sekundy jednu?
Během 12 hodin, předpokládám, že zbytek dne  to třídí a taky někdy spí .
To není reálné že?
To vás nechytám za slovíčko, jen že taky fotím ( ne profi ) a když  nasekám
za den 500 fotek, tak je to na zbláznění.
A to už vůbec nemluvím o životnosti závěrky..u EOS 6D ( fulframe ) je to
100 000 cvaků :-(  To bych ho za 14 dní nesl do servisu :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>