Re: Průmyslová televize

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Říjen 18 10:06:59 CEST 2019

Mně se otevřel odkaz na monitor 1920 x 1080, s levnější variantou
1366 x 768. Kamera má klasický TV formát, a byť to ten monitor přímo
umí, přišlo mi to že by ten monitor uměl lepší obrázek.

V každém případě jsem se už v problematice jakž takž zorientoval a
začíná se to zužovat na výběr vhodné kamery, která se dá přímo
připojit, případně přes nějaký levný převodník.

Tomáš