Re: Průmyslová televize

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 17 17:02:31 CEST 2019

Tomu zadání perfektně odpovídá optický průzor. Sousední, místnost,
obrazovka na zdi, totálně blbovzdorné a v čekárně u zubního si může
sestřička ihned dělat poznámky o chrupu, až se budou
čekající osoby v čekárně v zrcadle upravovat... :-)
Vybourat díru 20x30 cm, osadit nějaký pěkný rám a do něj polopropustné
zrcadlo  :-)
Napájení = 0.
Jestli je tam nějaká 5cm příčka z Itongu, tak bych si na to troufnul s
lístkem pilky na železo a lepším vysavačem.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>