Re: Průmyslová televize

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 18 09:35:02 CEST 2019

Jestli je to otázka na mne, tak nemám zkušenosti, já na tom třípalcovém display z prvního odkazu pixelama neplýtvám.

O rozlišení jsi nic neříkal, já dal jen první dva odkazy, které jsem našel při hledání "CCTV monitor 12 inch" a "CCTV camera". Můj názor - utčitě najdeš lepší kameru která bude pravděpodobně HDMI nebo DVI, nebo najdeš levnější monitor, který bude mít menší rozlišení. Je to otázka preferencí.

Po pravdě - volbou TV kamery s dobrou citlivostí na světlo a přiměřenou optikou uděláš lepší obraz, než dírkovou komorou bez optiky a filtru na neviditelné spektrum s gigantickým rozlišením.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomáš Hamouz <hamouz na divesoft.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 10. 2019 17:16:05
Předmět: Re: Průmyslová televize

Dík za tip, já už jsem v takovýhle věcech úplně mimo.

Šla by k tomu monitoru připoji kamera s lepším rozlišením?
Použít k monitoru 1920*1080 kameru v TV normě je trochu plýtvání pixely.

Jak by se pak připojovala? Umí ten monitor fungovat jako USB host i pro kameru?
Našel jsem i HDMI kamery, ale ty mi přijdou podstatně dražší.

Tomáš

Proč nepoužít normální CCTV kameru a monitor?

http://www.honzikovyvlacky.cz/2012/04/16/pohled-do-nitra-kolejiste-pomoci-videokamery/

https://www.aliexpress.com/item/33048902351.html

https://www.aliexpress.com/item/32795771051.html

---------- Původní e-mail ----------