Re: Re: kvíz: Free Electricity Generator

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 17 22:43:20 CEST 2019

čt 17. 10. 2019 v 19:28 odesílatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal:

> [...]
>
> Teraz otazka ako to je vlastne s tymi frekvenciami tohto systemu... To
> prave nechcem vediet, ale z nejakych dovodov si tipnem na hi-fi... A
> potom uz staci len ten Matlab na generovanie syntetickeho signalu a
> zvukova karta. Kazda indukcnost v tomto systeme cosi chyti a vysledok
> je ten podkriticky pracovny bod.
>
> Potom pride uz len to chytenie sa rukou... Otazka je aky je nahradny
> obvod tej ruky cloveka... Je to R, RL, RC, RLC alebo nieco
> komplikovanejsie?
>
> Takze potialto to snad vsetci vratane profesionalnych priemyslovkarov

Já jsem nějak úplně mimo. Ten thread jsem založil já, poněvadž  jsem chtěl
vědět, jak je náročné přijít na to,
jak tam ten chalán v tom videu podvádí. Jak udělal to, že úsporka svítí.

(Viděl jsem totiž před tím nějaký film už nevím jak se to jmenovalo -  o
doktorech studujících na univerzitě, kteří si studium poněkud rozšířili -
vždycky někoho zabili a pak
zkoušeli své kolegy doktory  a chtěli podle jistých indícií vědět, jak to
provedli.    Tak mě to v analogii na to přivedlo k tomu rébusu s videem. )

Studenti probírali nesamostatné výboje v plynech a protože jsem se k tomu
připletl, mělo to video být také
jakýsi rébus.  Bohužel nikdo to nedal, nicméně hypotéz i hodně zajímavých
bylo nespočetně, nejvíc asi  tajné drátky :-)

Rozuzlení tady v konfeře už padlo, ty magnety, cívka, svíčky jsou tam k
ničemu! O to méně chápu celý tenhle román jak od Zoly.
Bohužel se debata rozrostla úplně jiným směrem - free energy :-( Původně
šlo o to, jak ten podvod autor videa dělá!  .
Mimochodem můj synek když to video  viděl, tak prohlásil - " má tam někde
Teslu"  .. i když to nebylo úplně správně, byl jsem rád, že alespoň něco
pochytil a pamatuje si z pokusů před cca 2 lety:
https://www.youtube.com/watch?v=4PmBTLUGO60     cca 9 minuta.
Je tam také vidět, jak nerovnoměrně se ten výboj v trubici hoří.

Jinak myslím, že by se tohle vlákno mohlo ukončit, nemá smysl už to dál
živit...