Re: Re: kvíz: Free Electricity Generator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 17 23:21:26 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

spomenul som tu zataz teda tu vybojku, preto lebo si myslim, ze ked
rozoberiem tu usporku v tom videu, tak tam bude maly vn-trafacik. Ked
ho rozoberiem a zoberiem len sekundarnu stranu, tak je to "len"
cievka, na ktoru su potom pripojene dalsie suciastky, kde jedna z nich
je kondenzator. Je uplne jedno, aky charakter impedancie ma pripojena
zataz - trubica, L ci C, z pohladu obvodu na sekundarnej strane to
bude stale len RLC obvod. A teraz moja otazka: Viete co sa
principialne stane, ked ku tomuto obvodu pripojite osciloskop alebo
mozete aj rucickovy merak? Ja len, ze ked ste toho studaka v priebehu
predchadzajucej diskusie takpovediac sundali...

A tieto dve vety som mal asi napisat s ciarkou namiesto bodky, no
internet to opravi, dakujem. :)

charakter  ,  To je ta spirala, v ktorej tecie tok elektronov v tej
trubici, teda prud.<<

A.