Free Electricity Generator

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 21:06:36 CEST 2019

Autor textu by si měl uvědomit, že indukční charakter mají jen ty trubice
výbojek stočené do spirály. Mají-li 2 spirály, pak je to Lx2. Ty ostatní,
rovné či placaté, mají charakter kapacitní.
A zase, 2 trubice 2xC, 3 trubice 3xC.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek
Sent: Thursday, October 17, 2019 7:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Re: kvíz: Free Electricity Generator

[preposielam]

Ahojte,

chcel by som sa podakovat tym par ludom, ktori zareagovali na moje
prispevky. Este by som teda rad pridal aj niekolko viet navyse a aj zo
susednych threadov ci tej druhej vetve tohto aktualneho.

Ak dovolite, rad by som osvetlil moj pohlad na vec. Ako prve co ma ako
napadlo na zaklade struktury toho elm. obvodu v pokuse a
predpokladanej vnutornej strukture tej usporky, su tri rezonancne
obvody -> tri pracovne frekvencie, tri prepatia podla kvality
jednotlivych rezonancnych obvodov...

V obvode su dalej v usporke polovodice, teda pn-prechody a tie ako je
zname mozu sluzit na viacero funkcii, usmernovac, zosilnovac malych
signalov ci detektory. Urcite tam je tranzistorovy multivibrator na
nejakej svojej pracovnej frekvencii, ktory spina cievku
vn-transformatorceka. Ten vyraba vn-napatie pre obvod vybojky. Toto
napatie je zase na nejakej frekvencii...

No a nakoniec aj zataz, samotna vn-trubica vybojky, ma induktivny
charakter. To je ta spirala, v ktorej tecie tok elektronov v tej
trubici, teda prud. Takze ak na vn-trubicu pripojime osciloskop,
uvazujme ten vseobecny bez uzemnenia, tak sa tento RLC obvod na
vn-strane zatazi...

Teraz otazka ako to je vlastne s tymi frekvenciami tohto systemu... To
prave nechcem vediet, ale z nejakych dovodov si tipnem na hi-fi... A
potom uz staci len ten Matlab na generovanie syntetickeho signalu a
zvukova karta. Kazda indukcnost v tomto systeme cosi chyti a vysledok
je ten podkriticky pracovny bod.

Potom pride uz len to chytenie sa rukou... Otazka je aky je nahradny
obvod tej ruky cloveka... Je to R, RL, RC, RLC alebo nieco
komplikovanejsie?

Takze potialto to snad vsetci vratane profesionalnych priemyslovkarov
chapete. Ak som urobil v tejto ideovej analyze nejaku chybu, tak mi ju
prosim, velmi pekne prosim, tuna objasnite.

Teda ostava otazka ako vyrobi to premenlive mag. pole pre tie cievky,
ale predovsetkym otazka preco tam ma v magnetickom obvode tie
permanentne magnety z tych dvoch reproduktorov? Ako podla mna
potreboval nejako posunut "DC-zlozku" magnetizacie, ale toto je len
moja hypoteza. Ak mate iny napad mozete ho sem pridat.

Takze takto nejako je stvoreny ten nas realny svet okolo nas so
vsetkymi svojimi macro fyzikalnymi zakonmi a zakonitostami. Inak
niekolko veci z tohto najdete aj v tom pdf-ku, ktore som odcitoval v
mojom predchadzajucom prispevku.

A teraz ta druha cast mojej reakcie. Na moju otazku, co je to ten MEG
som za pomoci googla dostal tieto dva odkazy:

http://www.halexandria.org/dward174.htm
https://www.homemade-circuits.com/motionless-electromagnetic-generator/

Ten prvy nejako nepriamo navadza na anticky svet a jeho techniku,
takze ak uvazim ze aj na tak sledovanom servery ako je HackaDay.com sa
obcas objavia clanocky na rozne generatory elektriny ilustrovane
obrazkami s takymi tymi antickymi bohmi, tak snad aj cele to uvedene
video je len nieco "co tu uz bolo a je to davno vymyslene" v antickom
svete. Na druhej strane tu mame dnes aj v konfere velku vacsinu
profesionalnych priemyslovakov, pre ktorych som ja vysmechom
elektrotechniky a radioelektroniky, a ti hlasno kricia, ze ten MEG je
cele blbost... Nuz ja osobne toto vzhladom na moju vyssie napisanu
analyzu posudit neviem, ale spomenul som si na isteho stredovekeho
atronoma, ktory prvy vyhlasil, ze zem sa toci... A tiez bol pod hlasom
profesionalov donuteny svoje tvrdenie odvolat. Avsak na smrtelnej
posteli aj tak odprisahal, ze aj tak sa toci... Takze ja sa budem teda
zatial drzat tiez nazoru profesionalov z priemysloviek, ale usudok o
podvrhoch, klamstvach a podvodoch necham na kazdeho citatela, nech si
kazdy urobi o tom svoj obraz a nazor. Aj toto patri k realnemu svetu a
jeho zakonitostiam...

A.