Re: Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Říjen 11 13:13:17 CEST 2019

Já mám čisté plochy asi 650m2. Zvládá to bez problémů a kvalita sekání
je přijatelná. Pokud nože jednou za rok nabrousíte, je to useknuté
pěkně. Mnohem líp, než strunovkou. Musí mi jezdit asi 6 hodin denně,
tedy od 18:00 do 24:00. Bohužel neumí přes půlnoc. Z toho asi 40% seká a
60% se nabíjí. Můžete nastavit výšku sekání, takže malé rostlinky
zůstanou. Tato má výhodu, že nůž je excentricky, takže seká docela
slušně do kraje. Ale je trochu náročné správně udělat položení drátu,
aby korektně posekala rohy.  V nější roh musíte natáhnout drát zhruba takto:

Pokud seká okraje a jede po drátu, přijede zespodu, přejede o asi 80%
délky sekačky, na místě se otočí doprava a jede dál. Pokud uděláte
normální roh, zachytne pravým bokem, protože senzor je uprostřed předku.

No a samozřejmě nesmějí tam být moc díry, které nepřejede. Jinak je to
záludné stvoření. Pokud někde zapomenete kýbl, nenápadně přijede a
zvrhne ho.

Martin Záruba