Re: Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

Pátek Říjen 11 12:49:20 CEST 2019

Taky uvažuju o robotické sekačce, ale jednak mám zahradu dost velkou
(800m2) a nevím, jestli by to taková hračka zvládla a taky přítelkyně
chce kvetoucí zahradu, takže pokud to moc nepřeroste, nechce to sekat
:-( Když vidím ty anglické trávníčky u sousedů a jak k nim ode mě lítají
semínka pampelišek, asi bych i tu kvetoucí zahradu oželel.

Anděl